2012. február 5., vasárnap

24. fejezet

Nagy sietséggel nyitottam ki az autó ajtaját, amikor megállt a jármű. Megköszöntem Dave-nek a fuvart, majd kikaptam a csomagtartóból a bőröndömet, és a szó szoros értelmében berepültem a házba. Nem vettem figyelembe, hogy nem volt bezárva, mert tudtam hogy miért. Ledobtam a csomagjaimat és egyből a nappaliba rohantam széles vigyorral az arcomon. Harry-t pillantottam meg először, de nem volt időm elemezni, egyből a karjaiba zuhantam. Már eszméletlenül hiányzott. Gyengéden súgtam a fülébe hogy 'boldog szülinapot' de érezte hogy a hangom remeg, és kibújt az ölelésemből. Mélyen a szemembe nézett és szája egy vízszintes vonalt alakított.
-Mi a baj? - hangja mély volt és nem tudtam belőle kivenni semmit.
-Hiányoztál. - mosolyogtam rá.
Nagyjából 2 mm volt az ajkaink közt, amikor valaki megköszörülte a torkát. Gyorsan kaptam el a fejemet, és jobbra tekintettem. A többi fiú zsebre tett kézzel fürkészték a plafont. Enyhén éreztem magam kellemetlenül, hogy a kereken 5 perce tartó nyáladzásunkat végig kellett nézniük.
-Ki éhes? - kérdeztem visszahúzódóan.  Mindenki előttem termett, és együtt szorosan megöleltek.
-Én! - vágta rá később Niall. Nem gondoltam volna.
Nagyjából két percre tűntem el az előszobába, amikor valaki tekintetét magamon éreztem.
-Jobb lett volna ha te is velünk tartasz Los Angeles-be. - csengett fel Liam hangja. Túl frusztráló volt ebben a csöndben.
-Ha veletek mentem volna, nem tudtam volna hozni Túró Rudit. - nevetettem fel arcomat felé fordítva. Elég érdekesen hangzott így, hogy kevertem az angolt a magyarral. Bambán nézett rám. Elvesztettem az egyensúlyom, de úgy ahogy sikerült felállnom és Liam kezébe nyomtam 3 családi csomagot.
-Ilyet LA-ban nem kapni. - mosolyogtam rá, majd kikerültem és elindultam a konyha felé. Niall a hűtőben matatott amikor mellé értem és visított egy hatalmasat.
-Ez nem volt szép! - mutatott rám az ujjával, és ideges arcot vágott. Mindenkiből kitört a röhögés. Liam lepakolta az apró ajándékaimat a pultra és mindenki halk léptekkel megtámadta a "zsákmányt" . Értetlenkedve pillantottak rám.
-Ne egyetek egyszerre sokat. - még ki sem mondtam, de már hátat fordítottam és Niall mellé társultam.
-Imádom, hogy mindig ennyi kaja van nálad. - ölelt magához Niall. A turné alatt nagyon jóba lettünk, és ennek tényleg örültem.
-Ezt én is imádom. - kuncogtam magamban.
Találtam vagy 6 kínais dobozt, és kiszedtem azt amiben szezámmagos csirke volt. Az volt a kedvencem, és pillanatnyilag nagyon örültem, hogy még nem találtak rá a dobozokra. Bevágtam a mikróba, és evőeszközt kerestem. Amikor az egész művelet sikerült, 10 szempárt vettem figyelembe, aki tág szemekkel figyeltek engem.
-Van kínaid? - ordított rám Louis. - És te nem vetted észre? - fordult Niall felé. Átvágott a tömegen, és a hűtő felé igyekezett. Nem figyeltem a további fejleményeket, ezért leültem az egyik székre és gondosan falatozni kezdtem. Másodpercek elteltével az összes fiú rohant a hűtőhöz. Ölni tudtak volna. 10 perc veszekedés után mindenki leült az asztalhoz és tömte magába a kaját. Szép látvány volt, mondhatom. Mindenki teli hassal dőlt le a kanapéra és elég rendes beszélgetésbe kezdtünk. Elmeséltem mindent, és ők is. Jót nevettem azon, ahogy Lou előadta hogy Miranda szája milyen büdös volt. Ezen mindenki mosolygott, kivéve Niallt. Ő leesett a kanapéról, úgy nevetett.
-Niall. Tudd, hogy én szeretem a nevetésed. - mondtam neki meglehetősen komolyan, és fájdalmat színleltem. Feltöltődtem az utazás alatt pozitív energiákkal. Válasz helyett nagy nehezen felkelt, és rám borult. Louis próbálta leszedni rólam, mert már fulladoztam a nevetéstől és fejem egy jellegzetes vörös színt vett fel. Elég rendesen megilyedt mindenki, Liam egy pohár vizet hozott nekem, Zayn a fejemet fogdosta, Louis a hátamat veregette, Harry meg eltűnt.
-Harry? - kérdeztem már teljesen normális hangon, és fejjel. Szúrósan néztek rám.
Az ablak felé bámultam, amikor valami eszméletlen hideg dolgot éreztem a hátamon. Gyorsan ugrottam fel, és sikítozva futottam körbe a nappalit. Nem vagyok az a hideg-párti.
-Ez a látvány minden pénzt megér! - visított Harry a nevetéstől. Próbáltam azt a hatást kelteni, hogy még mindig ezen vagyok kiakadva amikor, gyorsan kifutottam a házból, és egy hatalmas hógolyót gyártottam. Amikor beértem a nappaliba, Harry arcába hajítottam. Ezzel elindítva egy hócsatát.

4 megjegyzés:

  1. kééérlek szépen gyorsan folytasd. *-* ahj..hóó.. nem a kedvencem de elviselem mert elképzelem őket a hóban.♥ siess kérlek

    VálaszTörlés
  2. jesszusom végre.:D tényleg ne hagyd abba, én azt nem birnám ki. csak igy tovább! xx

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a bíztatást lányok! :) xx

    VálaszTörlés