2012. január 19., csütörtök

15. fejezet

Nagy vidáman szögdécselt az autóhoz, amiből kiszállt egy férfi. Louis kezet rázott vele, majd a csomagtartóhoz sietett.Kiemelt egy nagy zöld ládát, majd elköszönt a pasitól és pénzt nyomott a kezébe. Niall felállt, és elindult neki segíteni. Értetlenkedve néztem a fiúkra.
-Harry nem avatott be? - kérdezte nevetve Zayn. Harryre néztem, de mielőtt bármit mondhatott volna, visszaértek hozzánk a fiúk.
-Ünneplés! - kiáltotta Louis, és lerakta a ládát. Közelebb hajoltam, és kiszedtem egy szőke parókát.
-Nem értem. - mondtam és a kezembe tartott dolgora pillantottam.
Niall kiszedett még vagy öt parókát, és utána Zayn segített neki. Louis csípőre tett kézzel nézte végig a műveletet. A parókák mellett még volt egy-két  alkoholos üveg, és egy mikrofon, amihez tartozott egy kisebb erősítő. Még mindig nem értettem.Ezek egy parkban akarnak elkezdeni karaokezni?
-Ki kezd? - kérdezte Louis, majd Liam előszedett egy pokrócot és leterítte. Mind a négyen lehuppantak, majd Harry is lehúzott a földre. Előkerült egy üveg, amit beraktak középre.
-Már értem. - szóltam közbe vigyorogva.
-Pörgetsz? - kérdezte nyelvet kiöltve Louis.
Megpörgettem az üveget, ami Niall felé mutatott. Ekkor a háta mögé nyúlt, és kitöltött két felespohárba Whiskey-t. Mire mindenki sorra került Liam kivételével, már voltak állapotok. Szóval elkezdőtött a játék. Elég érdekes  feladatok/kérdések voltak. Aztán intimebb kérdésekkel bombáztuk egymást, amiről ne is beszéljünk. Elég sokáig birtuk, majd lassan mindenki kidőlt. Mivel nem ittam sokat, ezért hívtam segítséget, hogy mégse éjszakázzunk egy parkban. Liam volt már csak fent rajtam kívül és beszélgettünk. Számomra nem volt kínos, de ahogy éreztem neki igen. A segítség elég sokat késett, de amikor megjött felkeltettük a fiúkat és
igyekeztünk el.
A következő két nap elég 'átlagos' volt. Bár nagyon élveztem minden percét. Meglehetősen többet dolgoztam mint eddig. Dedikálások voltak, interjúk stb. Tegnap elég kómás voltam egész nap, és a koncert végét át is aludtam. Mivel elég sokat tudok aludni, ma én keltem fel legkésőbb. A fiúk sehol, ezért gondoltam elmegyek fürdeni. Hajat mostam, arcot tisztítottam és amikor végeztem egy törölközőbe csavartam magamat és úgy tipegtem át a szobánkba. Hirtelen Liamen akadt meg a szemem. Ott állt, és tátott szájjal mért végig.
-Csukd be a szád, vagy én csukom be! - mondtam parancsolva.
-Abba benne lennék. - mondta elpirulva.
- Vagyis, celluxszal! - helyesbítettem. Néha nem gondoltam át, amit mondtam.
Magamhoz szorítottam a törölközőt, és siettem a kijelölt célpont felé. Még a testápoló szétkenésénél tartottam, amikor lépteket hallottam, és érzékeltem, hogy valaki a küszöbön áll. Nem néztem hátra, azt hittem Harry az.
-Bekened a hátam? - kérdeztem finoman, majd ráhasaltam az ágyra. Harry ráült a fenekemre, és masszírozva elkent a hátamon egy jó nagy adag testápolót. Amikor végzett, felkelt rólam, és leült az ágy szélére. Felültem én is, és elképedtem.
-Azt hittem Harry vagy. - mondtam remegő hangon.
-Azt hittem tisztában vagy azzal,hogy kitől mit kérsz. - mosolygott zavartan Liam.
-Mire gondolsz?
-Semmire. Vagyis arra, hogy tetszik az öltözéked. - kacsintott rám, majd felkelt és kisétált mielőtt bármit is mondhattam volna. Magam elé képedtem. Én tényleg ilyen téren nem voltam szégyenlős. Tisztában voltam a testtemmel, mivel eléggé odafigyeltem rá. De valahogy úgy éreztem hogy túl sokat látott belőlem Liam. És mintha ezzel Harryt csaptam volna be. Igyekeztem nem ilyeneken agyalni, ezért gyorsan felöltöztem. Most is hotelben éjszakáztunk, mert kaptunk egy szabadnapot. Letelefonáltam a portára és megtudtam hogy a fiúk ebédelni mentek. Kivéve Liamet. Bevonultam a nappaliba és levetődtem a kanapéra. Elkezdtem a mindennapos teendőimet. Liam nemsokára csatlakozott hozzám, mert unatkozott. Pihentem egy kicsit és beraktunk egy filmet. Számomra igencsak kellemetlen volt a közelsége. Meglehetősen sokáig ebédeltek a fiúk. Négy óra volt, és még nem értek vissza. Eléggé furcsáltam, de annyira nem is bántam. Egy idő után igen oldott lett a hangulat, és elég jól elvoltunk. Már nagyjából éheztünk, amikor elindultunk a konyhába főzni. Vittem magammal a laptomomat, és lenyomtunk egy karaoke-partit. Készült néhány videó, ahogy én Rihanna szerepét töltöm be és tésztát főzök,  Liam meg Eminemét. Arról volt szó, hogy indulunk a következő X-Factorban, és meg is nyerjük, mikor betoppantak a fiúk. Odarohantak hozzánk, és meglesték az alkotásunkat.
-Farkas éhesek vagyunk! - mondta Niall és Louis csillogó szemmel.
Nem úgy volt,hogy ebédelni mentek?

6 megjegyzés:

  1. ááh ezis jó lett.:)
    holnap lesz folytatás?
    [szülinapom lesz és szeretnék olvasgatni kicsit. :$]
    csak igy tovább.^^ xx

    VálaszTörlés
  2. Áhh már itt volt az ideje. Nagyon jó lett ez is.
    Livii neked meg boldog szülinapot elölre is. :)
    Holnap folytatás?

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, és igen, holnap folytatás!:) Livii neked meg előre is boldog szülinapot!:) xx

    VálaszTörlés
  4. Na igen. csak el ne késs vele mint a mostanival. Bocsi Livii h kis hibával Rtam elölre helyett előrét szerettem volna írni :)

    VálaszTörlés
  5. Ma kezdtem olvasni a tortenetet, es most jutottam el idaig. :) imadom es varom a kovetkezot! :) -kittigina

    VálaszTörlés
  6. köszönöm szépen lányok. :) xx
    és igen, várjuk a folytatást. :P :$

    VálaszTörlés