2012. január 20., péntek

16. fejezet

-Merre jártatok? - kérdeztem ingerültem, és Harryre pillantottam.
-Vásárolni! - szólalt meg Zayn.
-Igazából, csak ő volt vásárolni. Mi balett órán voltunk. - közölte komolyan Louis. Elég diplomatikusan nézett ki, mert rajta volt a szemüvege.
Mindenki elkezdett fetrengeni a nevetéstől. Inkább hagytam, úgy se kaptam volna értelmes választ. Mivel kettőnkre főztünk, ezért nem kaptak semmit. Szobaszervízt hívtak, de azt kell hogy mondjam, elmehetnénk szakácsnak. Jobbat főztünk mint amit hoztak.  Vacsora után mindenki ment ahova akart. Niall elvitte Lout csajozni, Zayn és Liam filmet néztek, én ruhákat rendeltem, Harry meg anyukájával telefonált. Mikor végzett, mellém feküdt az ágyra.
-Anyu puszil. - törte meg a pillanatnyi csendet Harry.
Tágra nyitottam a szememet.
-Beszámoltam rólad. - kacsintott rám mosolyogva, és ajkaimra csókot lehelt.
-De mit tud? Vagy most mi van? - kérdeztem értetlenkedve.
-Anyának mindent elmondok. - mondta komoly arccal. -És csak annyit, hogy együtt vagyunk. Azaz mindent tud rólad, amit én. - váltott át egy pimasz vigyorba.
-Együtt vagyunk? - kérdeztem felhúzott szemöldökökkel. Soha nem tudtam hogy mi van.
-Miért, nem? - kérdezte idegesen.
-Attól hogy elvagyunk.. - mondtam és ráharaptam az alsó ajkamra - nem tudom,hogy most mi van.
-Szóval nem akarsz velem lenni?
Unott lett a tekintetem.
-Hogy kérdezhetsz ilyet? - igyekeztem komolyra fordítani a szót, de már nagyon kellett mosolyognom.
-Mert... Látom hogy nézel Liamre. - hadarta lehajtott fejjel.
Ekkor megállt bennem a vér. Mintha folyékony vas folyt volna az ereimben.
-Te mégis miről beszélsz? - kérdeztem ingerülten. Már nem kellett mosolyognom.
-Ennyire nem figyelsz? - emelte föl a hangját.
-Ez kész vicc. Ennyire nem bízol bennem?
-Én csak látom amit látok!
-Akkor valamit nagyon rosszul látsz. De tudod mit? Az az érdekes, hogy az ő szemében többet érek. Lehet hogy rosszul döntöttem veled kapcsolatban. - ezzel a lendülettel megfogtam a laptopot és kiviharoztam a szobából. Lehet hogy ez elég durva volt, de nagyon jól megtudom bántani az embereket akaratom ellenére is. És ha folytattam volna, semmi jó nem sül ki belőle. Leültem a kanapéra, a fiúk figyelme meg rám szegeződött. Harry körülbelül egy perc múlva hangos léptekkel kirobogott a szobából, kiment, és becsapta maga után a bejárati ajtót. Aggódó szemek csüngtek rajtam. Nem néztem oda, csak sziplán éreztem.Amikor Louisék megjöttek, látták hogy történt valami. Zayn előadta a látottakat a fülem hallatára. Lehet hogy egy kicsit eltúlozta. Harry amikor visszaért, szó nélkül berohant a szobájába. Nem volt kedvem vele aludni, ezért Louis felajánlotta hogy meghúzhatom magamat mellette. Ez sem volt jó ötlet, mert volt hogy megrugdosott és lehúzta   rólam a takarót. Elég nyúzottan néztem ki reggel. A reggeli rántotta volt, de kiderült hogy ezt is el lehet rontani. A szakács épp lebetegedett, ezért szorultunk szobaszervízre. Összepakoltunk, és elindultunk. Összesen 2 órát töltöttünk a buszon, én Liammel és Niallel beszélgettem, a többiek meg nem tudom mit csináltak. Harryvel még mindig nem beszéltem. De nem is akartam. Amikor megérkeztünk egyből próba volt. Eléggé unatkoztam ezért Evaval elmentem várost nézni. Elég sokáig elvoltunk, ezért csak a koncert előtt egy órával értünk  vissza. Ekkor már egyből öltöztetni kellett. Harry megint sehol. Nem igaz, hogy mindig ezen jár a eszem...
-És beszéltél vele? - nézett le rám Liam. Épp a nadrágját igazítottam meg.
-Nem. De nem is szeretnék. - erőltettem egy mosolyt neki.
Ekkor betoppant Harry. Rám nézett, és egyre vörösebb lett  a feje.
-Eva elintézed? - kérdeztem rápillantva.
-Hogyne. - mosolygott vissza kedvesen.
Végig engem bámult. De túl gyenge voltam, és sebezhető.

5 megjegyzés:

  1. ohh.:/ sajnálom Harryéket.:)
    de jókis rész volt.^^ xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó. néha megtalálom a saját énemet Bler-ben mert néha én is megbántok másokat ok nélkül.
    Sok sikert a felvételihez. :)

    VálaszTörlés
  3. nahyon jó rész volt. :)) várom már a kövit *-* és sok sikert a felvételihez. :)

    VálaszTörlés
  4. bocsi lemaradtam..de remélem ügyes voltál. :DD xx

    VálaszTörlés