2012. január 26., csütörtök

21. fejezet

ZAYN szemszöge
Néha már tényleg azt hittem, hogy egyszer meghalok a nevetésben. Ezekkel a srácokkal együtt élni elég nagy szó. Liammel kézenfogva galoppoltunk végig egy eldugott utcán, és hatalmas esést produkáltunk. Éreztem, ahogy minden a jobb oldalamra nehezedik, és ebből itélve a többiek is helyet találtak rajtam. Vaku villanások sütötték ki a szemem. Elkezdtem mocorogni, hogy végre kaphassak levegőt. Az egész rakás ledőlt rólam, amikor igyekeztem le lökni magamról őket. Mélyeket kortyoltam a friss levegőböl, és felálltam. Lou-nál volt a fényképező, mellette Blair állt. Kikaptam Louis kezéből a gépet, és elfutottam vele. Belőlem semmi nem látszik egyik képen se. Pedig itt én voltam a lényeg! Szomorú arccal sétáltam vissza a többiekhez. Mindenki megnézte a képeket és tovább mentünk. Nagyjából egy órát nézelődtünk és mindenki hulla fáradtan dőlt be az ágyába.

Amikor felkeltem csak Blairt találtam a nappaliban.
-Jóreggelt! - köszönt rám mosolyogva.
-Neked is. Többiek? - egy kissé unottan mondtam. Még aludtam volna.
-Niall ebédelni ment Emilyvel, a többiek meg edzik a testüket.
-Már kihagynak minden jóból ? - vágtam egy grimaszt. Pedig fontos programot szerveztem. - Nem megyünk el vásárolni? - vetettem fel gyorsan a kérdést. Ő a stylistom, rajtam kívül ő tudja a legjobban mi az a stílus.
- Mehetünk. - kacsintott rám, és lecsapta a laptopját.
Elvonultam a szobámba, és felöltöztem. A hajam belövésére több időt szántam. Amióta levágattam, csak a baj van vele.
A fél napunkat ott töltöttük. És tengernyi új ruhát vettem. Ilyen szempontból nagyon jól kiegészítjük egymást. Ő segít nekem, én segítek neki. Ezen kívül eléggé különböztünk. Ő mindenben a szépet és jót látja, míg én egyből a hibákat keresem. Na meg persze ő nem csípi a Guccit. Ha ezt a tényt figyelmen kívül hagyom, nagyon megkedveltem. Tömérdek táskával a kezünkben próbáltunk kijutni a tömegből. Hívnunk kellett egy fuvart, mert nem bírtuk volna ki hazáig. Semelyikünk nem volt ilyen jó kondiban. Amikor visszaértünk, egyből a fiúkat pillantottam meg. Karba tett kézzel, és gonoszan néztek ránk. Egy percre lefagytam. Emilyn akadt meg a szemem. A szatyrokat ledobtam, és gyors mozdulattal a lány mellett teremtem.
-Jó látni téged is. - kapkodta a levegőt, miközben szorosan magamhoz öleltem. Niall szúrós szemmel mért végig. Emilynek Niall mutatott még be, és azóta a lelki társamnak tekintem. Próbálok vele minden héten E-mailt váltani, de van amikor sajnos nem sikerül. Hirtelen pörögni kezdtek az események a fejemben. Blair reggel mondta hogy Niall Emilyvel ebédel. Nem is gondoltam rá.
-Hogy vagy? - mosolyogtam rá széles vigyorral az arcomon. Lerántott magával a kanapéval és elkezdett mesélni. Olyan történeket mondott, amiket szóról szóra fújtam. A szavak el is repültek a fejem mellett. Jól esett a jelenléte. Csak bámultam bele a nagy kék szemeibe, és amikor Niall mellé ült, tekintetem a combjára vándorolt. Ahol egyben Niall keze is pihent.
-Hogy sikerült a randi? - kérdeztem mosolyogva.
Egymásra pillantottak, majd Niall elvette a kezét. Szóval ez még a jövő zenéje. Bólintottam egyet magabiztosan és felálltam. Épp készülődtek a fiúk. Ruhák egyeztetése, be éneklés, és irány a színpad. Amikor már mindenki mindenen túl volt, bepattantunk a kisbuszba. A helyszínre érkeztünk, és hatalmas tömeget pillantottunk meg. Még volt egy gyors megbeszélés és elkezdődött a show. Eszméletlen volt.
Nagyon tetszett maga Dublin. Még az este keltünk útra, de nagyon nehezen tudtunk elszakadni a helytől. Mintha vonzana minket magához. Röpke 2 óra volt az út, amit sorozatok nézésével töltöttem el. Mindenki próbált relaxálni, de aludni senki. Belfast gyönyörű volt az ablakon keresztül. A turnéban az volt a jó, hogy olyan helyeket láthattunk, amiket más életében soha. Úgy értem, olyan sok helyet. Egy palota szerű hotelhez érkeztünk,majd mindenki elfoglalta a lakosztályát. Elég hamar sikerült elaludnom, az ágy olyan puha volt mint otthon, és ez sokat segített. Louisra ébredtem. Nem szoktam meg eléggé, ezért elküldtem egy másik dimenzióba. Menjen ahova akar, csak hadjon aludni. Úgy fél óra múlva jött be újra, csak Liam kiséretével. Tőle már jobban féltem. Kénytelen voltam feladni ezt a harcot a túlélésért. A reggelit a földszinti étterembe fogyasztottuk el. Volt egy elég unalmas megbeszélés, ami túlzottan nem kötött le. Ilyen és olyan interjú blablabla. Igen, nagyjából a Belfastban töltött időnk nagy része interjú adással történt. Már túl zsúfolt volt ez a két nap. A koncert előtti pihenést Blairrel töltöttem. Eszméletlen összeállításokat mutatott. A gondolataim egy közös dolgon alapultak. Ha nem jön be az éneklés, modell leszek! Jobb volt, hogy eme csodás terv az én agyamban maradt, mert elképzeltem és tudtam hogy kiröhögnek.
Egy gyors be éneklés, smink és ruha választott el a fellépéstől. Hirtelen görcsbe rándult a hasam, amikor kijelentették hogy 10 perc van kezdésig. A tipikus lámpaláz..

3 megjegyzés:

  1. ihj..dejó már.:D
    Blair mikor jön?
    és ezek szerint nem vagy eltiltva a géptől szóval minden patent.:DD
    és remélem holnap folytatás.:$ xx

    VálaszTörlés
  2. A következő rész Blairé. Vagyis úgy terveztem hogy néhány részt meghagyok neki, így minden magyarázatra talál, aztán majd ha úgy adódik akkor megint a fiúk szemszögéből lesz :D Nagyjából minden ok, holnap igyekszek több részt hozni, mert nem lesz sulim. :) x

    VálaszTörlés
  3. jujj..akkor elvileg ma több rész lesz..:$ ááhjdejó. :P xx
    és örülök hogy minden rendbe jött.:D

    VálaszTörlés